Traysia
Dromend van een leven als avonturier die de wereld rondreist, vertrok een jonge jongen genaamd Roy uit zijn geboorteplaats. Omdat hij noch reizen noch strijd kende, begint nu het avontuur van de jongen. Nadat hij zijn geboorteplaats had verlaten, reisde hij door vele bergen en bossen. Uiteindelijk arriveerde Roy in een kleine provincie genaamd het Koninkrijk Salón. Traysia is een meisje dat in hun geboorteplaats, Johanna, een havenstad, op Roy wacht tot hij terugkomt. “Traysia” is een volwaardige role-playing game bestaande uit vijf scenario’s, en biedt een ultieme fantasieromantiek vol liefde en avontuur. Kenmerken: * Terugspoel-/Turbofunctie: herhaal iets tot je perfectie bereikt, of versnel het spelverloop * Opslagfunctie: sla op waar je maar wilt in het spel en herstart exact vanaf dat punt * Schermfilters: kies uit verschillende filters om aan te passen hoe het spel eruitziet (retro-monitor, zwart-wit, enz.) * Galerij: bekijk afbeeldingen uit de originele handleiding en doosontwerp van het spel * Cheatsfunctie: activeer cheats die je missie een stuk makkelijker maken (oneindige levens, onkwetsbaarheid, enz.) * Jukebox: luister wanneer je wilt naar de 21 muzieknummers die in het spel zijn opgenomen * Dit spel is een heruitgave van “Traysia”, dat oorspronkelijk in 1992 werd uitgebracht voor spelconsoles voor thuisgebruik.