Ervaar enorme snelheid en toon ongeëvenaarde creativiteit met Train Sim World 4! Breid je treinhobby uit en ontdek de pure emotie van een grote verscheidenheid aan iconische routes en treinen. Dit is jouw reis. Leer de beginselen van het besturen van een verscheidenheid aan tractievoertuigen in het trainingscentrum, voordat je de spoorwegen van de echte wereld verkent op de East Coast Main Line met de LNER Azuma, Antelope Valley Line met de Metrolink F125 en S-Bahn Vorarlberg met de ÖBB 4024. Speel met treinen die bij je passen, bouw je vertrouwen op en beheers elke machine. VRIJ SPEL! Kies welke trein je maar wilt en bestuur hem naar waar je maar wilt – jij hebt de controle over hoe je de routes op je eigen manier rijdt. Maak een foto en bewaar zo herinneringen met FOTOMODUS en GALERIJ. Wees creatief met de verbeterde SCENARIOPLANNER en TREINONTWERPER. Deel je harde werk met andere spelers via CREATORS CLUB.