Train Life: A Railway Simulator
Voor het eerst in een spoorwegsimulator ben je zowel machinist als bedrijfsdirecteur! BESTUUR JE TREIN EN REIS DOOR EUROPA Vervoer je passagiers en goederen door tien landen en ontdek de velden, steden, bossen en bergen van Europa vanuit de cabine. Elke locomotief heeft zijn eigen kenmerken (vermogen, remmen enz.) die je perfect moet leren gebruiken, terwijl je tegelijkertijd op de seinen moet letten en rekening moet houden met het weer. WORD EEN ECHTE SPOORWEGONDERNEMER Je moet niet alleen treinen besturen, maar ook een succesvol bedrijf runnen. Zet je eigen bedrijf op, koop en onderhoud je treinen, neem machinisten aan en geef die nieuwe contracten, verken nieuwe routes en optimaliseer je personen- en goederenvervoer. Maak de juiste keuzes om geld te verdienen en je bedrijf te laten groeien! BELANGRIJKSTE KENMERKEN Bestuur getrouw nagemaakte iconische treinen, zoals de ICE 3, ICE 4 en NEWAG Griffin Maak en personaliseer je eigen treinen, van de buitenkant tot de cabine-inrichting Leid je bedrijf: neem machinisten aan, kies contracten, bouw je netwerk op, onderhoud je locomotieven om defecten en noodreparaties te voorkomen Reis over 10.000 kilometer spoor door de steden en het platteland van Oost- en West-Europa en de Alpen Bezoek een groot aantal levensechte stations, zoals de hoofdstations van Berlijn en Zürich Volg de borden langs het spoor terwijl je rekening houdt met de wissels, snelheidsregels, spoorwijzigingen, remafstanden, stationsaankomsten en het openen en sluiten van de deuren Ga om met onverwachte situaties zoals een boom op het spoor, sneeuwophoping op de rails en een andere trein op je baanvak Stem je rijgedrag af op de weersomstandigheden en het moment van de dag om ongelukken te voorkomen, dag en nacht, in regen en sneeuwstormen!