Tormented Souls 2 Demo
Keer terug naar klassieke survival horror in deze speciale demoversie van Tormented Souls 2. Beleef het begin van de game waarin Caroline de claustrofobische gangen van een schimmig klooster verkent, op zoek naar haar vermiste zus.