Tools Up! - The Renovation Spree Bundle
Tools Up! - De Klusrace-bundel is een set met 's werelds mafste renovaties! Verzamel een team van maximaal vier spelers, begin je avontuur en klim naar de top van een wolkenkrabber die moet worden opgeknapt. De eigenaren van al deze appartementen hebben hun huizen in jouw handen gegeven. Ga vervolgens naar een boomhut in Tools Up! Garden Party met gloednieuwe uitdagingen, gereedschappen en spelmechanismen om van te genieten. De bundel bevat: Tools Up! Tools Up! is een fantastische lokale co-op-game die je vaardigheden op het gebied van renovatie en teamwork test. Schilder muren, scheur behangpapier af en verplaats banken tijdens je race tegen de klok! Tools Up! Garden Party Season Pass Tijd om het team weer te verzamelen en te klussen in deze waanzinnige lokale co-op! Verzamel een team van maximaal vier spelers en bereid je voor op nieuwe uitdagingen in Tools Up! Garden Party. Tools Up! Garden Party bestaat uit 3 afleveringen, elk met 15 unieke levels en een veeleisende baas om te verslaan. Elke DLC-aflevering is beschikbaar als deel van onze Season Pass.