Too Many Santas!
De kerstman datingsim die je het hele jaar door kunt spelen! Je weet niet wat erger is: je liefdesleven of de verkoopcijfers van je speelgoedwinkel. Wanhopig op zoek naar wat kerstliefde (en nieuwe klanten!), doe je een wens op een kerstster. En dan krijgt je winkel niet één, niet twee, maar ZES kerstmannen op bezoek. Sexy Kerstman, Heilige Kerstman, Slaperige Kerstman, Pittige Kerstman, Droevige Kerstman, Geheime Kerstman... het zijn gewoon te veel Kerstmannen! Kun jij ze allemaal in de gaten houden en tegelijkertijd de winkel runnen? Of laat je je meeslepen door de zoete Kerstman-romantiek? Too Many Santas! De korte beeldroman waarin JIJ verkering krijgt met de Kerstman! En de Kerstman, en de Kerstman, en de Kerstman...