Tiny Lands - Deluxe Edition
Tiny Lands - Deluxe Edition is een ontspannende 3D-game waarin je de verschillen tussen twee handgemaakte diorama's moet vinden. Ben je op zoek naar een game waarin je gewoon achterover kunt leunen en spelen? Dan is dit iets voor jou! Deze editie bevat alle DLC-werelden: - Woestijnmysteries - Stadsleven - Warme Kerst - Traditioneel eten - Gezellige interieurs - Sprookjes - Aquariums - Pretpark - Piraten Dit bevat ook de speciale wereld "Final Challenge" voor degenen die klaar zijn voor de ultieme uitdaging. Meer dan 100 extra handgemaakte diorama's wachten op je!