Tijd Machine: Zoek en Vind
Dompel jezelf onder in een spannend avontuur door ruimte en tijd! Herbert Fink, een jonge wetenschapper, staat voor moeilijke maar fascinerende uitdagingen. Een gewone reis buiten de stad wordt een echt onderzoek, vol intriges en mysterieuze tijdanomalieën! Kleurrijk landschap, animatie en 3D visuele effecten maken je avontuur levendig en leuk. Als je zeer competitief bent kan je de zoektocht herhalen met nieuwe puzzels. Dit spel heeft de volgende speciale kenmerken: - Een variëteit aan taken: voorwerpen zoeken, verschillen zien, puzzels en het restaureren van ontmantelde objecten - Verken spellocaties in het verleden en in het heden!