Tilting Tiles
Tilting Tiles is een uniek, op beweging gebaseerd puzzelspel. Leid de tegel door de omgeving van elk niveau en verzamel elk item binnen de verplaatsingslimiet. Jouw doel is om de meest efficiënte route te vinden. Onderzoek elk niveau zorgvuldig om je een weg door het terrein te banen met behulp van speciale bewegingen en de omgeving in je voordeel om binnen de bewegingslimiet te blijven. Tilting Tiles is een minimalistische puzzelervaring gebouwd op een eenvoudig uitgangspunt en bevat puzzels die tot diep nadenken aanzetten. Kun jij de verloren tegel naar de overwinning leiden?