Tiles ❒
Tiles is een snel puzzelspel dat je geest zal uitdagen en je vingers zal doen branden! Speel Het is simpel: ga van de groene tegel naar de rode terwijl je de blauwe tegels onderweg opruimt. Denk goed na over je zetten, want misschien krijg je er later spijt van. Oh, en doe het snel, want de grond onder je verdwijnt! Bouw Je kunt ook je eigen uitdagingen bouwen met onze volledig uitgeruste leveleditor. Elk level dat voor het spel is gemaakt, is gemaakt met de in-game editor. Deel Hier wordt het pas echt leuk. Je kunt je creaties publiceren en ze met de wereld delen! Je kunt ook levels spelen die door spelers zijn gemaakt op een PC en zij kunnen de levels die jij maakt spelen.