Thunder Paw
Donder was buiten met zijn bal aan het spelen in het veld, toen hij plotseling een harde explosie hoorde bij zijn huis! Hij haaste zich naar huis, zich zorgen makend over zijn ouders, maar ontdekte dat er niemand in huis was. Alleen een enkele brief, waarin stond dat zijn ouders waren ontvoerd! Het is aan Donder om zijn ouders te redden! Overrompel jouw vijanden met een betrouwbaar wapen aan jouw zijde! Elke verslagen vijand zal special edelstenen laten vallen, die jouw geweer zelfs nog krachtiger maken! Kenmerken: * 20 verschillende niveaus en 5 verschillende biomes om te verkennen! * Prachtige pixel art graphics! * Waardeer jouw geweer op door edelstenen te verzamelen van vijanden! * Neem het op tegen 5 dynamische bazen, die elk een unieke uitdaging bieden!