Things Too Ugly
Klok in voor de nachtdienst bij TEREBRO INC., 1986. Als een net gepromoveerde Risicobeoordelingsgegevensverwerker is jouw taak eenvoudig: de toekomst van het bedrijf veiligstellen. Maar hoe dieper je in de archieven graaft, hoe vreemder en verontrustender de details worden. Met behulp van vintage tools zoals een GPS en een codeerapparaat, doorzoek je cryptische documenten, ontrafel je verborgen codes en zet je fragmenten van de duistere geschiedenis van het bedrijf in elkaar. De gloed van je bureaulamp en het gezoem van een radio vergezellen je terwijl de spanning stijgt en griezelige ontdekkingen zich ontvouwen. Naarmate de nacht vordert, wordt het mysterie ook dieper. Welke waarheden liggen begraven in het verleden van TEREBRO INC. en wat zul je ermee doen? Het lot van de reputatie van het bedrijf hangt in de weegschaal. Zul je de bewaker of de vernietiger zijn?