The Surge 2 - Premium Edition
Welkom in Jericho City. Bepantserde soldaten roepen de noodtoestand uit, robots laten een spoor van vernieling achter en een nanostorm hangt boven de stad. Verken de verwoeste stad en vecht tegen talloze gevaarlijke vijanden in slopende gevechten. Scheur uitrusting van vijanden af met het dynamische Limb Targeting System van The Surge 2. The Surge 2 - Premium Edition bevat de volledige game en alle content van de seizoenspas. Dus ook de verhaaluitbreiding The Kraken en alle DLC met wapens en wapenuitrustingsets. The Kraken Ontdek de waarheid achter de VBS Krakow, die op mysterieuze wijze is gestrand in Jericho City! BORAX-I Quantum Mace Beuk je vijanden naar de 5e dimensie met deze krachtige knots! Public Enemy Weapon Pack Jaag op 13 gloednieuwe wapens, van buitgemaakte CREO-uitrusting tot met nanieten geïnfecteerde stangen! Jericho’s Legacy Gear Pack Verlaat de stad vechtend met de brute BEAST Tank Buster, de snelle Kyoko Hacker Suit en Jericho’s officiële Firetails Mascot!