The Sun and Moon
The Sun and Moon, de winnaar van Ludum Dare 29, is een platformspel met een unieke spelwijze: je kunt de grond in duiken. De vaart blijft erin, maar de zwaartekracht wordt omgekeerd, waardoor je hoog in de lucht kunt springen of diep onder de grond kunt duiken.