The Plane Effect
Een tijd- en geestbuigend avonturenspel... Het is je laatste dag op kantoor, het is tijd om uit te klokken en terug naar huis te gaan - overschaduwd door een kosmische anomalie met een onderdrukkende, buitenwereldse kracht. Hulpeloos over de kosmos, weet je alleen dat je terug moet naar je familie, zo snel als je kunt. Zoek je weg naar huis, hoe dan ook... Terwijl je door het dystopische stadslandschap loopt, besef je al snel dat alles niet is zoals het hoort. Duurde het altijd al zo lang? Waren de straten altijd al een doolhof? Is er wel een "thuis"? Het enige dat je weet is dat je verder moet, je moet blijven gaan. Navigeer door een dystopische samenleving Navigeer door prachtig, uitgebreide buitenaardse omgevingen en los ongewone puzzels op om Solo door elk gebied te krijgen. Spelers hebben de keuze om puzzels stap-voor-stap uit te zoeken zonder hints, of een beetje begeleiding op de onmogelijke tocht te activeren via 'Assisted Mode'. Een sinistere aanwezigheid volgt Houd Solo in beweging. Verder, naar zijn gezin, terug naar huis. Stop niet, keer niet om. Wordt Solo gadegeslagen?