The Pathless
Van de makers van ABZÛ: The Pathless is het mythische avontuur van een boogschutter en een adelaar in een uitgestrekt woud. Boogschieten en valkerij Kruip in de huid van de Jager, een meesterboogschutter die naar een mystiek eiland reist om een vloek van de duisternis op te heffen die de wereld in haar greep houdt. Bouw een relatie op met je meereizende adelaar en zweef door de lucht. Gebruik vloeiende acrobatiek en maak geweldige trickshots met een uniek pijl-en-boogsysteem waarmee je moeiteloos kunt schieten terwijl je op hoge snelheid beweegt. Verken een open wereld Baan je een weg door een schitterende open wereld boordevol geheimen. Reis door mistige bossen, weelderige weiden en besneeuwde toendra's. Ontdek de duistere geschiedenis van het eiland terwijl je puzzels oplost in oude ruïnes en lang vergeten geheimen blootlegt. Jaag op gecorrumpeerde geesten Er loeren enorme gecorrumpeerde geesten in het bos. Gebruik al je vaardigheden om op ze te jagen, maar pas op dat je zelf niet de prooi wordt. Voer epische gevechten tegen de vervloekte beesten om het licht in het land te herstellen. De band met je adelaar en het lot van de wereld zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.