The Escapists: The Walking Dead
Door de bekroonde indie-game The Escapists te combineren met het wereldwijde fenomeen The Walking Dead, krijg je The Escapists: The Walking Dead. In deze unieke game, die volledig is opgezet in de 8-bit pixelstijl van The Escapists, speel je als Rick Grimes die het opneemt tegen horden zombies. Rick heeft de leiding over een groepje overlevenden, waarvan velen uit het originele stripboek, zoals Maggie, Hershel, Glenn en Michonne. Rick moet de veiligheid van de groep garanderen door een veilige ontsnappingsroute uit elk gebied te zoeken en gevaarlijke taken op zich nemen om de groep in leven te houden. De game houdt zich trouw aan de tijdlijn van het stripverhaal dus moet Rick zich eerst uit het Harrison Memorial Hospital zien te vechten en de boerderij van de familie Greene bezoeken voordat hij bestemmingen als de Meriweather Correctional Facility en Woodbury bezoekt. Bescherm de levenden en ontsnap aan de doden als je dit epische verhaal van het bekroonde stripboek speelt.