The Deer God
The Deer God is een adembenemende 3D pixel art avontuur dat zal daag je religie en je platformactie vaardigheden . Het is een spel over overleven , reïncarnatie en karma ; alles in een adembenemende en unieke 3D pixelized wereld . Feest uw ogen op de mooie verlichting , dag en nacht systeem , en uitgestrekte landschappen . Uitgegroeid tot een van de mooiste dieren op de planeet aarde . Leven als een hert. OVERLEVEN ALS EEN HERT . kenmerken: Prachtige 3D- pixel art wereld om te verkennen Verschillende dieren en personages om te interageren met Night and Day systeem verschillende quests Ton van items te vinden en te gebruiken Reïncarneren in andere dieren Gebruik de kracht van beelden en het niveau van je geweien Vind geheimen en lossen oude puzzels Volg een interessant en donkere verhaal lijn Verbazingwekkende Original Soundtrack van Evan Gipson .