The Crew 2 Gold Edition
The Crew 2 Gold Edition bevat: - Season Pass - Het Digital Special Pack bevat: * ONDERSCHEPPINGSVOERTUIG DODGE CHALLENGER SRT DEMON * PORSCHE 911 SPEEDSTER VOEG JE BIJ EEN COMMUNITY VAN 30 MILJOEN SPELERS! Rij Seizoen 3 binnen en maak je klaar voor een razendsnelle race tegen de klok door de VS. Er staat je een onvergetelijke rit te wachten met elke twee maanden toegang tot gratis content, nieuwe speltypen, nieuwe voertuigen, evenementen en meer. Neem het op tegen de Amerikaanse motorsportwereld terwijl je de Verenigde Staten verkent in een van de meest opwindende open werelden die ooit gemaakt is. Kies uit een grote selectie voertuigen en ervaar de kick en de spanning terwijl je door de hele VS racet en je vaardigheden in een uitgebreide reeks disciplines test. Speel online met tot 7 vrienden. Nieuw: Speel The Crew 2 offline of online met het nieuwe speltype Hybrid, nu beschikbaar! Geniet van de originele online ervaring én van een nieuwe manier om alleen te spelen.