The Bug Butcher
"The Bug Butcher is een 2D-side-scrolling shoot 'em up vol actie waar de vijanden van boven komen. Kort samengevat: ongediertebestrijding met machinegeweren in de ruimte. De kernmechanieken zijn gebaseerd op de klassieke arcadeshooter ""Super Pang"", waar je verticaal schiet, maar dan in een modern jasje. Je bent Harry, een eigenwijze en vasthoudende verdelger met een talent voor het omleggen van insecten. Voor Harry's huidige taak moet hij naar de besmette futuristische onderzoeksfaciliteit op planeet Zoit. De overlevende en in aantal afnemende wetenschappers hebben hem ingehuurd vanwege zijn bekwaamheid in het moorden. Zijn missie: overleven totdat het gebouw volledig is ontsmet, munten verzamelen alsof zijn leven ervan afhangt en de wetenschappers koste wat kost beschermen. Na je landing ga je kamer na kamer in de faciliteit af, waar je met raketten en lasers enorme schade aanricht en schiet op alles wat niet menselijk is."