The Assembly
VOORUITGANG IS NIET VOLMAAKT The Assembly is een interactief verhaal voor een volwassen publiek waarin je de wereld van een geheime organisatie binnenstapt. Speel vanuit de tegengestelde perspectieven van twee individuen en onderga beproevingen, onderzoek de geheime bunker van de Assembly en neem zware beslissingen. Redden jouw acties en de gevolgen levens... of leiden ze tot een ramp? WAAR TREK JIJ DE GRENS? Breng de waarheid over de moreel ambiguë Assembly aan het licht in een aangrijpend, intelligent verhaal. TWEE PERSPECTIEVEN Test je potentieel in de inwijdingsbeproevingen van nieuwkomer Madeleine Stone en doe schokkende ontdekkingen als veteraan Cal Pearson. MEERDERE EINDES De boeiende dilemma's zorgen dat je vraagtekens gaat zetten bij de niet-aflatende jacht naar vooruitgang van de Assembly.