TERA
TERA is een nieuw type MMO, waarin True Action Combat wordt gecombineerd met de uitgestrekte spelwereld en diepe interacties van een role-playing game. In TERA moet je richten, ontwijken en je acties timen voor een intense en lonende tactische gevechtservaring. De uitgebreide content van TERA is gratis om te spelen, van het maken van een personage helemaal tot level 65 en verder. True. Action. Combat – Ervaar een MMO met non-stop, adrenalinepompende actie. In TERA zijn het je vaardigheden en positionering die bepalen of je het gevecht wel of niet overleeft. Epische confrontaties – Vorm een team met vrienden om vet grote monsters aan te pakken in dreigende kerkers en jachtgebieden in de spelwereld, of laat zien wat je waard bent tegen andere spelers in PvP op een van de vele slagvelden die TERA je biedt. Reusachtige fantasiewereld – Met zeven personagerassen en tien speelbare klassen kun je een personage samenstellen dat bij je persoonlijke speelstijl past. Je zult duizenden missies ondernemen in een spelwereld met een rijke geschiedenis en traditie. Je vecht tegen veel verschillende monsters in gevarieerde landschappen, variërend van droge woestijnen tot ijzige toendra's en broeierige oerwouden. Geen beperkingen – TERA biedt een echte gratis speelervaring, zonder kunstmatige limieten op klassen, zones, wat je kunt doen of hoe goed je kunt zijn – je kunt alle content in het spel ervaren zonder er een cent aan uit te geven. Om de ontwikkeling van TERA te blijven ondersteunen, bieden we accountservices, cosmetische items, kostuums, accessoires, wapenskins, rijdieren en nog veel meer dat in de in-game winkel te koop is. Een wereld vol medespelers – Of je nou vecht als lid van een gilde of liever onderweg vrienden (en vijanden) maakt, deel uitmaken van TERA’s levendige community betekent dat er altijd wel iemand is om je avonturen mee te delen. Aangepast voor consoles – TERA biedt met een interface die is aangepast en geoptimaliseerd voor controllers een alomvattende MMO-ervaring in je huiskamer!