Takotan
De laatste hoop van de mensheid heeft tentakels! De wereld is overgenomen door buitenaardse wezens. Op de vooravond van totale vernietiging vraagt de mensheid om hulp! Takotan is een retro shoot'em-up geïnspireerd door 16-bitklassiekers. Red de wereld van een buitenaardse invasie. Schiet en ontwijk in 8 spannende levels boordevol actie en sinistere eindbazen! Je kunt talloze power-ups verzamelen waaronder lasers, bowlingballen en ninjasterren zodat je je vijanden nog sneller verslaat en de planeet veiligstelt.