Tacticool Champs
Tacticool Champs is het beste van een shooter en arcadespel in één. Vier spelers vechten tegen elkaar in een gesloten arena. Snelle battles, een breed scala aan wapens en oneindig veel manier om je tegenstanders uit te schakelen! Kies jouw held uit de tien beschikbare characters, vecht in een van de tien unieke omgevingen, kies uit zestig voorgedefinieerde scènes of maak je eigen scène met de in-game creator! Strijd tegen je vrienden in multiplayer mode, verbeter je vaardigheden tegen de computer, en als je eenmaal zover bent, laat dan spelers over de hele wereld zien wie de echte Champ is in online gevechten.