Super Volley Blast
Super Volley Blast is een over de top strandvolleybalspel dat jou en je vrienden veel plezier zal geven. Unieke functies zoals de verhaalmodus, waarbij 1 of 2 spelers tegen 7 teams strijden die met enkele coole persoonlijkheden zijn gevormd, of een volledige avatar-editor waarmee je jezelf, je familie en vrienden of je favoriete bekendheden op het veld zet. Maar het beste deel is de originele Super Blast-modus! Pas een set van speciale regels aan om voor gekke en lollige ervaring in te stellen. de kippenbal die, wanneer het daartoe besluit, de richting verandert, of de ijsvloer waardoor het spelen een beetje...moeilijker wordt gemaakt. Combineer deze regels en je vindt je favoriete Super Blast-ervaring en versla je vrienden met het spel. Teamplay is de hoofdfunctie om, met 4 spelers tegelijk of 16 spelers in een toernooi, overwinningen te behalen. Een goede positie in het veld, communicatie en vaardigheden beslissen wie de winnaar is. Stel de regels op zoals jij wil en speel een snelle wedstrijd of, speel op plaatsen rondom in de wereld een toernooi met je vrienden. Ontgrendel de speciale personages van de verhaalmodus en voltooi alle uitdagingen. Het is inclusief een nieuw spel-plus voor de vaardigste spelers. Kun je je voorstellen dat je op de zonnige stranden van Barcelona volleybal speelt of, onder een regen van sakurabloesem in Tokio? Registreer je en heb lol.