Super Pixel Racers
Super Pixel Racers is een snelle arcade-racer met top-down 2D pixel-graphics en een nostalgische 16-bit-soundtrack. Race naar de top van het klassement in een uitgebreide carrièremodus met meer dan 200 races. Neem het op tegen racers van over de hele wereld in online races voor tot wel acht spelers! Of daag je vrienden uit in split-screen multiplayer voor vier spelers.