Super Impossible Road
In de toekomst, moet je een beetje valsspelen als je races wilt winnen. Scheur moeiteloos door haarspeldbochten op gevaarlijke circuits die draaien en kronkelen over prachtige galactische achtergronden. Duw tegenstanders de oneindige leegte van de ruimte in. Knal de hyperdrive in met tijdelijke snelheidsboosts en benut iedere mogelijkheid om over te springen van de achtbaanachtige paden. Schiet door de porten en checkpoints en wals over je tegenstanders om de eerste plaats te bereiken! Het spirituele vervolg op het bekroonde Impossible Road is terug en heftiger dan ooit, met gloednieuwe spelmodes, 120 FPS lokale multiplayer, waanzinnige online gameplay, en nog veel meer! Dus waar wacht je nog op? Kraak je knokkels en spring in de snelste, gekste, spectaculairste racer die je ooit hebt gespeeld.