Sunseed Island
Welkom op Sunseed Island, de perfecte ontsnapping voor gezellige gamers die graag boeren, verkennen en verzamelen! Herbouw een verloren dorp, sluit vriendschap met magische wezens, kweek gewassen, vis in rustige wateren en verbeter je gereedschap. Ontdek de geheimen van een mystieke boom en verbind de verspreide eilanden opnieuw! Belangrijkste functies: - Herbouw en herstel - Help eigenzinnige NPC's hun dorp weer tot leven te wekken. - Verken verschillende eilanden - Reis door vijf unieke biomes vol geheimen. - Voltooi thematentoonstellingen - Verzamel insecten, fossielen, vissen, gerechten en pluche voor het gemeentehuis. - Upgrade & Breid uit - Verbeter je gereedschap om efficiënter te boeren, mijnen en grondstoffen te verzamelen. - Relax & Vis - Werp je lijn uit en haal allerlei unieke vissen binnen. - Ontmoet magische NPC's - Elk heeft een dierlijke vorm en een symbool dat hun rol weergeeft. - Onthul een geheimzinnig mysterie - Herstel de Grote Zonnezaadboom en herenig de eilanden. Lang geleden werden de eilanden verenigd door de Great Sunseed Tree, maar toen zijn kracht verdween, viel het land uiteen. Nu is het aan jou om de eilanden te herstellen, het dorp weer op te bouwen en verborgen magie te ontdekken. Reis door vijf prachtige biomes, elk vol met wilde dieren, schatten en geheime uitdagingen. Doneer insecten, fossielen, vissen en gerechten aan thematentoonstellingen in het gemeentehuis en verdien schattige pluche's voor het voltooien van NPC-opdrachten. Upgrade je gereedschap om grondstoffen efficiënter te verzamelen en nieuwe mogelijkheden vrij te spelen. Ontmoet eigenzinnige, magische NPC's, elk geïnspireerd op echte dieren en gemarkeerd met een symbool dat hun rol weergeeft. Navigeer vrij, interacteer naadloos en geniet van een stressvrij landbouwavontuur! Zet koers naar Sunseed Islands en laat je gezellige reis beginnen!