Submerged: Hidden Depths
Een verdronken stad, de afbrokkelende spitsen van wolkenkrabbers torenen hardnekkig boven de golven uit. Verlaten dorpen, die nu bewoond worden door mysterieuze wezens. En onder de golven van de oceaan wacht een gekwelde, boze geest. Submerged: Hidden Depths is een ontspannend 'third person'-avonturenspel zonder gevechten, dat zich afspeelt in de verzonken ruïnes van een prachtige wereld. Kruip in de rol van Miku en Taku: de één behept met een mysterieuze kracht die ze ten goede wil gebruiken, de ander vastbesloten om die kracht niet tussen hen in te laten staan. Vaar over rustige wateren en woelige baren, verken en beklim wat ooit een trotse stad was en zwerf rond door de gebouwen op zoek naar de zaden van verlossing.