Subdivision Infinity DX
Stap in de cockpit van een intergalactische jager en verken de uitgestrektheid van de ruimte. Met meer dan 30 boeiende verhaalmissies en nevenmissies in meerdere sterrenstelsels beleef je in Subdivision Infinity een reis vol actie, ruimtegevechten, baasgevechten en meer in de prachtige buitengebieden van de kosmos. - Voltooi spannende missies in de hoofdverhaallijn en verken de mysterieuze delen van het universum. - Spannende ruimtegevechten: neem het op tegen verschillende vijanden, zoals drones, jagers, dreadnoughts en meer. - Verken schitterende locaties, elk met een ander gevoel en een unieke sfeer. - Vind verloren relieken om nieuwe schepen te bouwen, oogst asteroïden en verkoop hun mineralen met winst of gebruik ze om te craften. - Baasgevechten - scherp je gevechtsvaardigheden aan tegen machtige vijanden. - Bereid je voor op het gevecht - verbeter je schip en rust het uit met een diverse selectie aan upgradebare wapens.