Stunt Flyer
Stunt Flyer is een levendig vliegavontuur onder leiding van het broer-en-zus duo Jimmy en Sophie. Ga de lucht in in een wereld vol wilde uitvindingen en fantastische vliegmachines. Van UFO's en gyrocopters tot behendige jets, elk vliegtuig is uniek en volledig aanpasbaar met allerlei gadgets en uitrusting. Verken verschillende locaties Vlieg door drie uitgestrekte, handgemaakte zones, elk vol geheimen, stunts en torenhoge uitdagingen. Voltooi spannende missies Voer een groot aantal missies en races uit. Versla de klok, verdien ervaring en speel nieuwe vliegtuigen en gebieden vrij terwijl je in rang stijgt. Vlieg je eigen weg Kies uit een brede selectie vliegtuigen, elk met een eigen stijl en bediening, en rust ze uit met unieke hulpmiddelen die bij jouw speelstijl passen. Split-Screen co-op Werk samen met een vriend in de lokale co-op modus! Vlieg zij aan zij, voltooi samen missies en beleef dubbel zoveel plezier aan elke loop en barrel roll.