Straimium Immortaly
Eindbazen en beesten in overvloed in dit bizarre samenspel van levendige roguelite/shump/dungeon-crawler. Bewapend met een jetpack en een keur aan wapens en power-ups moet in Straimium Immortaly een enkele krijger het opnemen tegen de krachten van keizerin Queeni. Behendigheid, precisie en heel veel buit zijn de enige middelen waarmee je de Cubicus kunt overleven. Hoofdkenmerken: Een ongeëvenaarde wereld: verken de bizarre en knalharde wereld, plus de met monsters gevulde ruimten van de Cubicus Buitenaardse pixelart: old-school pixels in combinatie met een levendige new-school-stijl Verplaats je snel, draag een grote gun: van de Ionic Laser tot de bliksemknallende Electra Casta, gebruik een arsenaal van meer dan 25 upgradebare wapens en meer dan 50 items Ontketen ninjakrachten: ontdek en leer diverse mysterieuze shinobi-vaardigheden KO XL-slechteriken: versla een groot aantal monsterlijke eindbazen tijdens je missie om het universum te bevrijden van de smet van Queeni! Jouw gevecht, jouw manier: ontgrendelbare klassen, mutators, cheats en hoofddeksels. Level- en formaatopties om je missie aan te passen. Boss Rush, Incursion en nog meer speltypen Heel veel statistieken: houd je voortgang bij via klassementen, prestaties en talloze vijanden, eindbazen, wapens, items en meer.