Stellaris: Apocalypse
Apocalypse is een volledige uitbreiding die stellaire oorlogvoering voor alle spelers herdefinieert met een hele reeks nieuwe aanvals- en verdedigingsopties. Vernietig complete werelden met angstaanjagende planeetvernietigingswapens, vecht tegen (of samen met) meedogenloze ruimtepiraten en ontdek misschien ook een paar niet-gewelddadige functies. Kenmerken: DAT IS GEEN MAAN - Gebruik het nieuwe planeetvernietigingswapen 'Colossus', een technologische verschrikking die hele werelden uit het universum elimineert. JE BASIS IS VAN JOU - Leid je vloten met enorme 'Titan'-schepen en versterk belangrijke systemen met gigantische orbitale installaties om van je thuiswereld een ondoordringbaar bastion tussen de sterren te maken. PIRATEN VAN DE CONSTELLATIE - Pas op voor Marauders, nomaden die gevestigde imperiums beroven van grondstoffen. Huur ze in als huurlingen, maar zorg ervoor dat ze zich niet verenigen tegen je! NIET-GEWELDDADIGE FUNCTIES - Gebruik nieuwe voortgangsvoordelen en bestuursvormen samen met Unity-ambities die nieuwe manieren bieden om Unity uit te geven en je ontwikkeling aan te passen.