STEEP
Raas door de gigantische open wereld van de Alpen, waar de sneeuw altijd vers is en de afdaling nooit eindigt. Tem de wildernis van Noord-Amerika in de gratis Alaska-update, een nieuwe regio boordevol uitdagingen. De berg ligt aan je voeten. Dus riemen vast, pak aan en genieten maar. - EXTREME BERGSPORT -Verover de mooiste bergen met ski's, wingsuits, snowboards en paragliders. - MAAK ONVERGETELIJKE MOMENTEN MEE MET ELKAAR -Ga solo of speel met andere spelers om samen geweldige avonturen te beleven. - DE BERG LIGT AAN JE VOETEN -Kies je eigen route door de gigantische open wereld en deel je beste zelfgekozen paden met vrienden. - LAAT ZIEN WAT JE KUNT -Bewijs dat jij de berg de baas bent tijdens unieke en spectaculaire uitdagingen. - DEEL ALLES -Leg je gevaarlijkste stunts vast en deel ze via de sociale media. Een permanente internet verbinding is vereist om het spel te kunnen spelen.