Spencer
De game is een klassieke Jump'n Run met uitdagende levels en vijanden. Vind ontbrekende items, vernietig vijanden, verzamel munten en diamanten. 3D-graphics verpakt in een mooie grafische stijl, geweldige 2.5D-niveaus en bewezen gameplay zorgen voor urenlang speelplezier. Spencer is een intergalactische reiziger die zijn ruimteschip op aarde heeft neergestort. Buitenaardse monsters, verstekelingen, zijn uitgebroken en hebben belangrijke onderdelen gestolen om het ruimteschip te repareren. Help Spencer om de ontbrekende items voor zijn schip te krijgen. Vernietig vijanden, verzamel munten en diamanten om alle sporen op aarde te dekken. gameplay: Je moet alle munten verzamelen om de exit-automaat te openen en het level te voltooien. Wanneer alle munten zijn verzameld, verschijnen bonusdiamanten. Wees snel, de huisgeest volgt je en steelt al je bonusdiamanten. Gebruik speciale items zorgvuldig om de geest te misleiden en meer diamanten en vijanden te krijgen voor een geweldige highscore.