SpeedRunners: Deluxe Edition
In een stad vol superhelden, wordt naar misdaden toe gaan een competitie op zichzelf. Gelukkig zijn er genoeg raketten, bommen, werphaken, spikes, en andere goodies op de grond – om de competitie leuk en snel te maken. Welkom bij SpeedRunners. SpeedRunners is een 4 speler competitieve platformer met werphaken, power-ups en interactieve omgevingen. Ren, spring, slinger rond, vuur rakketen, haak je aan mensen om ze van het scherm te stoten. Deze bundle bevat het spel en alle beschikbare uitbreidingen.