Sparkle 4 Tales
"Daar ben je, lieve kleine schat … Je vraagt je af wie je bent? Hier beginnen we, met je eerste levenservaring … Misschien komen we ergens. Zullen we beginnen?" "Ga op een emotionele reis en start als een klein vonkje leven. Kom uit de diepte in de heldere en vreedzame plek van volwassenen. Ga volledig op in de sfeervolle omgeving van het begin van het leven. De prachtige soundtrack maakt de ervaring compleet. Voer een gesprek met de Schepper en bepaal je toekomst. Groei je uit tot een vreedzaam wezen, een bloeddorstige carnivoor, of iets daar tussenin? Verken de leegte en ontdek je bestemming. Word een schitterend wezen en ontdek je potentieel in een uniek verhaal.