SokoPenguin
Draag hoeden en duw blokken als pinguïn om puzzels op te lossen! SokoPenguin is een cool puzzelavontuur. In deze pixelart-game in bovenaanzicht moet je als schattige pinguïn blokken verschuiven om in allerlei uitdagingen de weg terug te vinden naar je iglo! Krijg 100 steeds moeilijker wordende levels onder de knie en duw krachtblokken op de bijbehorende schakelaars om een ophaalbrug van stroom te voorzien. Ga vervolgens door naar je iglo! Geniet van ontspannende muziekjes terwijl je uitzoekt hoe je de blokken kunt verplaatsen en kratten of andere obstakels weg kunt duwen. Probeer levels zo vaak als nodig is om de pinguïn terug naar huis te krijgen!