De 1-Year Anniversary Edition bevat de basisgame SnowRunner en de bijbehorende jaar-1-pas. Zet je schrap voor de next-generation offroadbeleving! In de game bestuur je machtige voertuigen en bedwing je extreme open landschappen met de meest geavanceerde terreinsimulatie ooit. Kruip achter het stuur van 40 voertuigen zoals een Ford, Chevrolet en Freightliner om je stempel te drukken op een ongetemde open wereld. Baan je een weg door, woest stromend water, sneeuw en bevroren meren om gevaarlijke opdrachten en missies uit te voeren. Breid je verzameling voertuigen uit en pas hem aan met een overvloed aan upgrades en accessoires zoals een uitlaatsnorkel voor diep water en sneeuwkettingen voor winterse omstandigheden. Rij in je eentje of met vrienden in een coöpspel voor 4 spelers! Bepaalde eigenschappen van het spel, waaronder mods, zijn mogelijk niet toegankelijk voor kinderaccounts van Xbox. Bij Xbox gaat het bij kinderen om spelers tot 13 jaar, tenzij de landelijke wetgeving anders aangeeft.