Slice Zombies for Kinect
Slice Zombies for Kinect is de ultieme Kinect-ervaring voor jouw Xbox One. Dus, de zombie-apocalyps is allang voorbij en er zijn nog steeds duizenden zombies over. Dus wat gaan we nu met hun doen? Dat is makkelijk! Ga voor je Kinect staan en gebruik je handen om zombies te snijden, grijpen en in kleine stukjes te schieten. Speel grappige soorten zombies vrij zoals ontploffende zombies of tijdreizende zombies of Evil Zevel, een zombie die uitgerust is met een rakettenpack die door je beeld vliegt. Snij munten om nieuwe items, achtergronden en lopende handen die met krachtige speciale vaardigheden geleverd worden vrij te spelen. - Snij en schiet zombie-lappenpoppen in kleine stukjes. - Grijp zombies met één hand en snij ze met de andere - Spelvoortgang met 21 levels en een ingebouwde shop geven je heel veel herspeelbaarheid - Speel alle coole items vrij zoals nieuwe lintjes, achtergronden en zombies - Geweldige zombies zoals de tijdreizende zombie, Evil Zevel of het zombiekonijn.