Skelattack
Speel Skelattack en red de Underworld in deze unieke actieplatformer! Dood zijn is niet zo erg als je in de Underworld mag leven. De Underworld, bevolkt door de eigenaardige, charmante en soms dodelijke inwoners van het hiernamaals, bestaat ook uit Aftervale. Aftervale is een blije gemeenschap waar de doden samenkomen om in het reine komen met hun levende bestaan via een Remembrance. Voor onze held Skully wordt de dag van zijn Remembrance verpest door de invasie van het bovenliggende menselijke koninkrijk. Maar in tegenstelling tot eerdere aanvallen, lijken ze geen goud of andere schatten te willen. In plaats daarvan ontvoeren ze Aftervale's oudste skelet Elzedon en gaan ze achter de magie aan die de geest van de doden aanwakkert, de Blue Flame. Zonder de Blue Flame is er geen Aftervale, geen leven na de dood. Samen met je beste vleermuisvriendin Imber moet jij je al springend, hakkend en fladderend door de Underworld bewegen. Het is aan jou om de mensen te stoppen, de Elder te redden, de Blue Flame te beschermen en Skully's eigen leven voor zijn komst naar de Aftervale te confronteren. Kenmerken: Veelzijdig en soepel platformspel. Prachtige visuele stijl. Wees een krijger EN een skelet. Stop de menselijke invasie! Ontmoet een unieke cast van vriendelijke monsters, ondoden en maak onderweg nieuwe vrienden. Speel als de snoezige vleermuis Imber, ze is een kanjer. Neem de tijd, zoek naar geheimen of probeer te speedrunnen, Skelattack is leuk voor alle vaardigheidsniveaus en spelers die een uitdaging zoeken. Checkpointsyteem van Blue Flames om je sprongen te oefenen!