SIMULACRA
SIMULACRA is van de makers van Sara is Missing en is een interactieve FMV-horrorervaring bij het onderzoeken van de telefoon van een vermiste vrouw. Je hebt de verloren telefoon gevonden van een vrouw die Anna heet. Hierin zie je een wanhopige schreeuw om hulp in de vorm van een videoboodschap. De telefoon gedraagt zich vreemd terwijl je er dieper in duikt. Je praat met haar vrienden en ze hebben geen idee waar ze is. Haar sms'jes, e-mails en fotogalerij leveren flarden informatie op. Het is aan jou om alles samen te stellen. Recupereer verloren bestanden, herstel beschadigde gegevens en traceer haar laatste stappen. Vind haar voordat het te laat is.