SCHiM
SCHiM is een game waarin je van schaduw naar schaduw springt, in een relaxte en levendige omgeving. In deze 3D platformer zijn licht, schaduw en animatie verweven in de gameplay. Dit zorgt er voor dat SCHiM een ervaring biedt die je nergens anders vindt! Een schim is de ziel en essentie van een object, ding of levend wezen. Alles met een schaduw heeft er één. Het is belangrijk dat een schim nooit van zijn ding wordt gescheiden! Dit gebeurt echter wel met jouw schim! Jouw schim raakt al vroeg in de game gescheiden van zijn mens. Lukt het jou om op tijd terug te komen bij je persoon?