Roundabout
Roundabout is een B-Movie spel uit de jaren '70 waarbij je in een constant draaiende limousine rijdt! Haal passagiers op, vind geheime verzamelobjecten, voer gevaarlijke missies uit en word verliefd op een puzzelavontuur in een open wereld. Roundabout is de debuut titel van No Goblin, een studio opgericht door de ontwerpers van games als Destroy All Humans !, The Gunstringer en Rock Band! In Roundabout, moet je passagiers ophalen en ze naar hun bestemming rijden. Het probleem: je limousine rijdt voortdurend in cirkels rond! Om vooruit te komen in Roundabout, moet je de beweging van je limousine afstemmen op de constante rotatie om om obstakels, gebouwen, en nog veel meer heen te kunnen rijden. Roundabout speelt zich af in 1977 en vertelt het verhaal over het pad naar de roem van Georgio Manos, misschien wel 's werelds meest beroemde draaiende ronddraaiende chauffeur. Terwijl je passagiers in de stad Roundabout rondrijdt, leren spelers over over de duizelingwekkende hoogtes, angstaanjagende dieptepunten en geheime liefdes van een draaiende limousinechauffeur. Je ervaart de zeventiger jaren op de enige enige authentieke manier mogelijk: met full motion video in het interieur van een limousine.