ROBOBEAT
Versla. De. Bot. Jij bent Ace, een beroemde premiejager met een nieuw doelwit: de excentrieke robotshowman Frazzer. Om levend door zijn technospeeltuin heen te komen, moet je leren schieten, tegen muren lopen, glijden en hurksprongen maken, allemaal op de beat! Dans tot je erbij neervalt en ga dan nog 'ns voor de remix in de roguelike ritmeshooter ROBOBEAT. Met alleen strakke wapens kom je er niet, je moet ook strakke moves hebben. Je vijanden pauzeren niet met je mee als je even stilstaat, dus blijf bewegen om te overleven. Loop tegen muren, glijd, dubbelspring, hurkspring en gebruik je grijphaak om je weg te vinden door felgekleurde levels en je vijanden het nakijken te geven. Blijf soepel, blijf swingen en blijf bewegen. Dans door procedureel gegenereerde levels, gebruik een heel arsenaal aan wapens en laat een symfonie aan modificaties los op je wapentuig. Je speelstijl wordt steeds geshuffeld, zodat elke run weer anders is. Heb jij de kracht om de oneindige lus te doorbreken en Frazzer tegen te houden?