Rise Eterna Bundle
Rise Eterna Bundle bevat Rise Eterna, de buitengewoon populaire fantasy sRPG, en Rise Eterna War, een nieuwe prequel van deze game die real-time strategie combineert met deck-building mechanica en resource management. Ontdek het volledige verhaal van Ars Rare in één pakket! Rise Eterna – Volg het verhaal van Lua en ontsluier de mysteries rondom haar afkomst in de tactische RPG die doet denken aan de Japanse strategiespellen uit het 16-bit-tijdperk. Rekruteer maximaal 14 personages met unieke vaardigheden en versla je ergste nachtmerrie in epische gevechten. Rise Eterna War – Ontdek het bloederige verhaal van Arthbane, een geweldige generaal die aan de leiding stond bij de laatste strijd om zijn thuisland Ars Rare te heroveren op buitenlandse indringers. Kruip in de huid van Arthbane, 10 jaar voor de gebeurtenissen van Rise Eterna, en roep loyalisten bijeen in een wanhopige poging om de hoofdstad Gaiacus in te nemen.