Revita
Versla, genees, offer! Verruil gezondheid voor kracht tijdens dit snelle 'glass canon'-spel. Vind de juiste balans tussen aanval en verdediging, terwijl je uitprobeert, doodgaat, herhaalt en vooruitgang boekt in de toren. Unieke levels Vecht jezelf een weg door een bijna oneindige reeks van gevechten in procedureel gegenereerde kamers. Unieke krachten Schieten, rennen en langs muren glijden door middel van twin-stick-bediening is nog maar het begin. Ontdek power-ups en voorwerpen tijdens elk level en breid je arsenaal uit Pas het spel aan Pas Revita aan jouw speelstijl aan met een uitgebreide set aan opties. Vertraag de tijd, kies een kleur om vijanden mee te omlijnen zodat ze makkelijker te herkennen zijn, of kies het niveau van hulp dat jij prettig vindt bij het mikken. Ontdek een mysterieuze wereld Verken een ondergrondse metro die wordt geteisterd door monsters en vol zit met kleurrijke personages die je helpen tijdens je reis. Je reist van station naar station, waarbij liften je steeds verder omhoog brengen in een constant veranderende klokkentoren. Herwin je verloren geheugen Een kind zonder naam en geheugen wordt wakker in de metro, met alleen een vaag idee van een doel en de wens om de klokkentoren in de verte te bereiken. Hier hoopt hij op de top antwoorden te vinden. Het kind baant zich een weg door een mistroostige wereld vol gemaskerde personages, monsters en misschien wel de antwoorden waar hij naar op zoek is.