RESISTOR
We schrijven het jaar 2060. De regeringen van de wereld hebben elkaar allang vernietigd en autonome stadsstaten, geleid door een groep machtige bedrijven, hebben hun plek ingenomen. Binnen de muren van deze dichtbevolkte metropolen leiden burgers een comfortabel bestaan vol overdaad. Ze hebben geen idee van de afgelegen gemeenschappen die in verlaten woestijnen een armzalig bestaan leiden. De bedrijven willen een 'strijdbaar maar vriendelijk' imago en organiseren beurtelings een jaarlijks racetoernooi voor de massa waarin de beste teams en moedigste uitdagers het in een serie adembenemende wedstrijden op leven en dood tegen elkaar opnemen. De hoofdprijs? Een enkele reis naar een permanent staatsburgerschap en een beter leven in de steden. Dit jaar sponsort Dekker Industries de wedstrijden en voor Aster is dit een kans op de cruciale zorg voor haar zieke moeder. Alleen, is het leven achter het glimmende imago van het bedrijf van Ethan Dekker echt zo mooi als het lijkt? Al snel verandert een strijd om het podium in een oorlog tegen het systeem. Werf je teamgenoten, start de plasmamotoren en KOM IN OPSTAND.