Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour
Je wordt op de grond wakker in een verlaten boerderij. De avond valt al. Je moet eruit zien te komen. Een spannende horrorervaring voor de 5 zintuigen. Een nieuw begin voor het survivalhorrorgenre dankzij deze wijziging naar het angstaanjagende "Isolated View"-perspectief en de fotorealistische graphics van de baanbrekende RE Engine. Betreed een vreeswekkende nieuwe horrorwereld en overleef. Waarschuwing: bevat horror- en gewelddadige scènes. Content mogelijk niet geschikt voor kinderen. Met HDR-verbeteringen voor rijkere, meer levendige kleuren.* * HDR-functionaliteit beschikbaar op Xbox One S in combinatie met ondersteunde games en tv's.