RESET-0: Entropie-architect
RESET-0: Entropie-architect is een incrementele idle-clicker over het herbouwen van de werkelijkheid op kosmische schaal. Het universum dooft uit in ruis, en jij weigert dat einde te aanvaarden. Entropie groeit altijd alleen maar. Ster na ster verspeelt de kosmos zijn ordening aan ruis en glijdt naar de warmtedood. Aan die rand sta jij als Entropie-architect: je leest het universum als informatie, verzamelt die door de hele kosmische geschiedenis en maakt van het einde een begin. Omega (Ω) is de informatie die jij bezit. Tik op kwantumfluctuaties om die met de hand te oogsten en bouw daarna automatisering die blijft produceren terwijl je weg bent: je Ω blijft ook offline stijgen, de voortgang stopt nooit. Verzamel genoeg en een reset is geen einde meer. Het wordt een ontwerp: je codeert het volgende universum en kiest de constanten waarmee het wordt geboren, van de lichtsnelheid (c) tot de zwaartekracht (G). EEN PREMIUM IDLE-SPEL DAT JOU RESPECTEERT - Eenmalige aankoop — nooit advertenties - Geen energie-timers, geen paywalls, geen nep-wachttijd - Offline-inkomsten: blijf Ω produceren, zelfs als het spel gesloten is - Actief klikken en idle-automatisering blijven van begin tot eind betekenisvol ACHT KOSMISCHE FASEN - Lees de kosmische achtergrondstraling en ontworstel ordening aan de oerruis - Ontsteek sterren, ontgin ze en recycle supernova-resten - Benut Hawkingstraling van zwarte gaten voor enorme energie terwijl je je entropieschuld aflost - Comprimeer sterrenstelsels en draai een computer zo groot als een waarnemingshorizon - Beheer de warmtedood van het universum en bereik de Reset-smederij WAT RESET-0 ANDERS MAAKT - Een diep prestige-systeem — elke reset herbouwt je run op een sterker fundament - Vertakkende reset-routes veranderen welke fasen je volgende universum speelt - Speciale vertakkingsfasen: zelfverwijzend rekenen en krommingsstabilisatie - Echo-uitwisseling: ruil natuurconstanten met je ik uit het volgende universum - Klim naar 10^122 Ω: de echte informatiegrens van het universum, meer dan een googol (10^100) Laat het universum instorten. Behoud wat je verdiende. Ontwerp een beter universum en begin opnieuw.